Cum decurge colaborarea cu noi?

Prin analiză de business, management aplicat, strategie de vânzări și plan promovare, parcurgem împreună toți pașii necesari de la cunoașterea domeniului de activitate și a direcției de dezvoltare dorite, până la atingerea obiectivelor stabilite. Studiem profilul afacerii, dar și concurența de pe piață, descoperim avantajele competitive și le transpunem în cele mai eficiente strategii de marketing. Realizăm sisteme de organizare internă și dezvoltăm abilitățile individuale sau colective ale echipei. Stabilim etape de implementare și termene de lucru. Cu alte cuvinte, oferim consultanță și consiliere de afaceri în mod transparent și structurat.

Cum lucrăm noi? Care este viziunea noastră?

De la interior spre exterior! Orice business se vede, mai întâi, cu sufletul și, apoi, cu ochii. Ne dorim să înțelegem natura afacerii tale, să ajungem la cele mai fine atuuri, cele mai importante detalii care fac diferența în fața competitorilor, pentru a reuși să le optimizăm, ca apoi să le comunicăm eficient și targetat audienței specifice, crescând notorietatea brandului și cifra de afaceri a businessului.

Consultanță/Consiliere

Analiză a afacerii
Studiere a profilului afacerii tale, domeniului de activitate și a direcției de dezvoltare dorite

Analiză organizațională
Studiere a stilului de conducere, a modului de organizare internă și a direcției de evoluție dorite

Analiză a resurselor umane
Studiere a modului de gestionare a personalului, a eficienței în muncă și a direcției de evoluție dorite

Planificare/Strategie

Planificare a afacerii
Identificare și interpretare a informațiilor legate de profilul și domeniul de activitate al afacerii tale în scopul definirii misiunii, obiectivelor, strategiilor și direcțiilor de acțiune pentru o perioadă determinată

Strategie de dezvoltare organizațională
Îmbunătăţire a performanţelor individuale/de echipă/organizaţionale și a abilităţii de adaptare la schimbările din mediul extern prin creşterea capabilităților interne (structuri organizatorice, sisteme de resurse umane, procesele interne)

Planificare a resurselor umane
Analiză și identificare a necesarului de resurse umane pentru îndeplinirea obiectivelor organizaționale și elaborare a strategiei de dezvoltare și organizare a personalului

 

Coaching/Training

Analiză individuală/de echipă/organizațională
Identificare și diagnoză a problemelor existente la nivel individual, de echipă sau de organizație, în vederea soluționării eficiente a acestora

Planificare Strategie
Elaborare a planului de acțiune în vederea soluționării problemelor identificate, stabilire a procedurilor de lucru și a modalităților de implementare a soluțiilor stabilite

Monitorizare Rezultate
Verificare constantă a modului de implementare a soluțiilor și analiză a rezultatelor concrete obținute, cu eficientizarea proceselor aferente

 

Vânzări

Cercetare de piață
Analiză a produselor/serviciilor pe care le oferi, a pieței în care activezi și a tipologiei clientului țintă

Stabilire direcții și tehnici de vânzări
Funcție de tipul de business (B2B / B2C), stabilire direcții și tehnici de vânzări

Monitorizare Rezultate
Verificare constantă a parametrilor și informațiilor disponibile, analiză a rezultatelor concrete obținute, cu eficientizarea bugetelor investite

Tehnologie

Creare site prezentare, magazin online
Pe platforme WordPress, OpenCart etc

Implementare instrumente pe site
Instalare instrumente de bază (formulare, chat, Google Analytics, Google Tag Manager etc) si instrumente avansate, pentru creșterea ratei de conversie

Optimizare site
Adaptare continuă pentru o experiență mai bună a utilizatorului și maximizarea rezultatelor

Self – Management

 

Tradus mot-a-mot, “self-management” înseamnă management de sine sau management personal, cu alte cuvinte ansamblul activităților de organizare, de conducere și de gestiune a persoanei proprii, cu resursele existente.

Citeste articolul aici.

Comunicarea cu clientul

 

Fiecare dintre noi am fost, de nenumărate ori, în postura “clientului”. Și, cu fiecare ocazie, ne-am arătat atât nemulțumirea, cât și bucuria legat de experiență trăită.

Când suntem în rolul clientului, ne dorim cu toții atenție, răbdare, informații și lămuriri, astfel încât să putem cumpără sau contracta respectivul produs/ serviciu cu inima împăcată.

Citeste articolul aici.