De ce Bizkuit?

Pentru că e mai mult decât o simplă soluție de afaceri. Bizkuit este un instrument creat pentru cei care-și doresc performanță și rezultate, cu cât mai puține evenimente neplăcute prin care să învețe ce înseamnă un business, ce riscuri implică, care sunt direcțiile și ritmul de dezvoltare etc. Apărut din dorința de a răspunde nevoilor reale ale mediului de afaceri contemporan, Bizkuit este o asociere de servicii conexe și abilități ale celor pentru care acest domeniu a devenit un mod de viață, aducând tinerii mai aproape de lumea antreprenoriatului românesc.

Ce facem noi? Care este misiunea noastră?

Strategie de business, vânzări și promovare, planificare a direcției de dezvoltare și consolidare a brandului, organizare internă, optimizare de procese și proceduri de lucru, consolidare de echipe și dezvoltare de abilități, deopotrivă pentru start-upuri sau firme cu vechime, care vor să se adapteze mediului de afaceri contemporan. Creșterea și promovarea fiecărui business consolidează misiunea echipei – găsirea echilibrului între investiție și venituri, imagine și notorietate versus direcția de dezvoltare dorită, între optimizări și rezultate.

Marius Lupu
Consultanță de afaceri, vânzări și marketing
“Ești înconjurat de soluții simple, evidente, care te pot ajuta să îți majorezi venitul, puterea, influența și succesul. Problema e că tu nu le vezi.”
Jay Abraham
Ioana Lupu
Consiliere de afaceri, coaching și training specializat
“Nu supraviețuiește cea mai puternică dintre specii, nici cea mai inteligentă, ci aceea care reacționează cel mai bine la schimbare”
Charles Darwin

De la Vânzări la Marketing și Consultanță de afaceriDe la Vânzări la Marketing

 

1. Cum aduci experiența ta de peste 20 de ani în vânzări, în beneficiul clienților Bizkuit?
Consider că nu poți face afaceri de niciun fel dacă nu ai experiență, cât de puțină, în vânzări. De-a lungul anilor am avut ocazii diverse să mă intersectez cu oameni din domeniul afacerilor care, din nefericire, nu vânduseră nimic, nici măcăr o dată în viața lor, și nu înțelegeau care sunt mecanismele reale ale unei vânzări, care este psihologia clientului și prin ce stări emoționale urmează să treci până obții un “deal”.

Citeste articolul aici.

Acasă la Bizkuit

 

Sediul oricărei firme este mai mult decât o carte de vizită, devenind expresia valorilor afacerii respective. Orice echipă și orice business ar trebui să țină cont de acest factor, indiferent de domeniul în care activează, mai ales atunci când vine vorba de un mediu de lucru în care interacționează mai multe persoane. Atunci când pășești într-o casă, îți faci o primă impresie despre cei care o locuiesc.

Citeste articolul aici.